Thursday, June 01, 2006

Mari membeli rumah

Seperti manusia yang lain,saya juga ingin memiliki property saya sendiri.Rancangan ni dah lama saya bincang dengan isteri saya,dan selalunya dia buat tak tau jer.Maybe tak minat nak beli rumah lagi kot.

Anyway last Sunday my wife ajak pegi Bandar Seri Putra Family Day,which diaorg buat just near our apartment, since dekat we all semua jalan kaki.

The developer had everything for everyone,games untuk budak-budak,free food for me and houses to look at for my wife.I guess everyone got what they wanted,which includes my wife.Suprisingly she found her dream house and is in the process of buying it.Well as for me….my “headache” will start when we move in.

Nak pi tengok rumah kena minum dulu

Mereka yang nak membeli rumah & makan free

Melukis,makan dan berkelah

Mereka-mereka yang nak bagi pinjam duit beli rumah

The house that Puan Farah beli

For the time being kitaorg duduk kat sini jer


-December dah tak lama lagi-






2 comments:

Izhal said...

Dude... macam syok je party jual2 rumah tu... ni rumah haritu ko story ngan aku ke??? ke ko dah angkat satu 15000kps banglow lot???

apsal blog ko berkecamuk sana-sini???
member sorang ni ada cara2 nak cunkan blog... not bad...

http://raiedzall.blogspot.com/2006/05/how-to-mess-with-your-blog-lesson1.html

Anonymous said...

congrats on the new property. I tengah strike deal beli rumah kat seksyen 3...dah siap and baru dapat kunci 3 mths ago.Going for rm195k.Bila cukup duit beli kat BSP tapi kena tunggu school siap dulu.